czwartek, 17 października 2013

Chuściane szaleństwo...

i mnie opanowało chuściane szaleństwo :)

Razem z Intensywnie Kreatywną robię teraz chustę ananasową. Ma ona wyglądać tak:

Chusta wykonana przez Intensywnie Kreatywną (zdjęcie z jej bloga)

a moje wypociny wyglądają teraz tak:





ale się nie poddaję i tworzę dalej :)

Wszystkim początkującym i nie tylko polecam kursy Intensywnie Kreatywnej

Chusta Ananasy część I   TUTAJ

Witam również nowe Obserwatorki: Darię i Donię Sikorę
miło mi Was gościć :)


10 komentarzy:

  1. Dobór kolorów bardzo ładny! Czekam na efekt, zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wzór ;) szybkiego wykończenia ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeć, Dzięki za imienne powitanie. :) Wierzę, że sprostasz wyzwaniu i zrobisz piękną chustę. Wykonujesz ją w moim ulubionym kolorze, dobry wybóe :P Buziaki z Waterford. :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za wsparcie :) i dalej dziergam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poddawaj się - na pewno skończysz swoją chustę :-)
    Wierzę w Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wzór a i zapowiedź obiecująca :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Może ja też się kiedyś ośmielę i porwę się na to cudo ;) Aga świetnie tłumaczy, co na pewno bardzo zachęca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zachęca i bardzo ułatwia. Właściwie to dzięki Adze robię chusty - do tej pory chuściane schematy wyglądały dla mnie dość enigmatycznie (mimo, że robię na drutach).
      Zachęcam do prób i życzę powodzenia :)

      Usuń
  8. zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...