wtorek, 13 sierpnia 2013

Noc życzeń...




dzisiaj jest noc spadających gwiazd...
najlepszy czas na to, by pomyśleć życzenie - 
może się spełnić :)

Właśnie siedzę i czekam na swoją :)

Spadające gwiazdy - zgodnie z definicją - to resztki roju perseidów spalających się w atmosferze ziemi. To prawdziwe gwiezdne widowisko.

Dla starożytnych gwiazdy zwiastowały ważne wydarzenia.
Spadająca gwiazda mogła oznaczać śmierć, narodziny, wędrówkę dusz, albo była po prostu dobrym omenem.
Bano się natomiast deszczu meteorytów - przypisywano mu m.in. zapowiedź kataklizmu...

Dzisiaj zamykamy oczy, myślimy czego pragniemy i czekamy kiedy się spełni. Według niektórych warunkiem koniecznym, by ta magia się wypełniła jest zachowanie marzenia tylko dla siebie. 

Najwięcej spadających gwiazd można podobno zobaczyć w nocy z 12 na 13 sierpnia,
ale samo zjawisko ma trwać do 25 sierpnia. 
Więc jeżeli nie udało się dzisiaj, to nic straconego :) - próbuj dalej :)


A co Wy sądzicie o magicznej mocy spadającej gwiazdy?



7 komentarzy:

  1. Pamiętam jak kilka lat temu leżeliśmy w nocy na dachu auta i oglądaliśmy te cudowności... ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy się wierzy, czy nie w magiczną moc gwiazd i tak przyjemnie popatrzeć na to widowisko :)
      i witam na moim blogu :)

      Usuń
  2. Dziękuję za zapisanie się na moją rozdawajkę:)papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwa przyjemność :) już się nie mogę doczekać losowania...
      Zapraszam też do mnie od czasu do czasu :)

      Usuń
  3. Słyszałam ale nie obserwowałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego - głowa w górę i do dzieła :) może wypatrzysz swoją gwiazdę :)

      Usuń
  4. Wiedziałam o tym,ale niestety to było widoczne tylko w Polsce, więc niestety nie mogłam otworzyć księgi życzeń;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...